close
講到睡眠不足,我真係嚴重個批人,夜晚兩點幾睡眠對我黎講已經算早了!! 係人都知夜訓對皮膚對減肥真係唔好,但往往夜晚都要做功課/溫書/出文,最重要還要煲劇。
 
特別訓得兩三個鐘既時候,起身個下!! 嘩,真係成個男人咁,皮膚好差〒︿〒

今次好慶幸成為 ◕‿◕ 【第6代DNA修護皇者】全球首批 試用者喔


Estée Lauder
  Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II 升級再生基因修護露 50ml
 
 
 睡不足,也能像睡足8小時般水潤光亮 
全新基因排毒淨化協調技術細胞自癒科技(ChronoluxCB Technology) 
為日間受損的DNA於晚間極速修復。
 

細胞排毒淨化:
  肌膚細胞清除內部廢物的天然程序,提高皮膚細胞運作效率

  細胞同步修護:
  肌膚修護過程回復天然同步,晚間自我修護,日間自我保護

▲ 樽口是金色磨砂,好高貴的樣子。

▲ make in uk

▲ 修護露是透明啡橙色,氣味沒有太大。

▲ 修護露質地易推不笠,比起上一代更水更快吸收。 **早晚都可以使用

科研實證:
94%亞洲女性感覺四星期內肌膚回復年青狀態。 
84%亞洲女性感覺肌膚即時水潤飽滿。



以往睡眠很少既時候,早上起來感覺真的很差,好似一男人!!
雜毛及胡子好似一夜生哂出黎,皮膚超乾,一上粉就會後悔自己太晚睡


 暗啞、乾紋等缺睡痕跡一掃而空 
第一次用Advanced Night Repair II,早上已經明顯感覺不像從前,沒有像男人的感覺,個樣無咁殘,真係好似睡得好足的樣子◕‿- 以往超唔夠睡時,毛孔都會擴大,皮膚會好乾,而使用後皮膚明顯水潤,毛孔沒有擴大喔,皮膚好精神。

 
日間受損的DNA是會影響減慢晚間修復功能,這枝正正是幫大家提高皮膚細胞運作! 日間自保護,晚間自我修護。長期使用,皮膚細胞運作就會好像年青人那麼強喔,雖然要八百幾元,但都值得大家去試一試喔。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()