每次去澳門,都見人一袋二袋鉅記咀香園,我除左第一第二次會買,之後也沒有幫襯它們。

真係要試下其他細鋪,很多都很好吃

今次同好友去了一日遊,主要是去睇人體奧妙展 及 買 咖喱波。


這就是朋友口中的咖哩波,日興堂工房 - 肉鬆米果

除了原味外,還有紫菜、咖喱、魚松、咖喱牛、等多種口味

免費試食,我仲試哂仲有口味tim


這就是最好吃的咖哩味♥


煙煙韌韌,口感一流,真係好食到停唔到口


只此一間:氹仔地堡街泉福新邨 295 號地下 J 舖 (官也街右邊條街)
MOP $28包,買五送一
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


以前我唔中意食杏仁餅,人地去完澳門買杏仁餅 我唔會開心,因為唔食

至自從試過呢間最香餅家既杏仁餅之後,自此,每次必買。

除左杏仁餅,仲有檸檬薑、葡國蟲仔餅等,特別推介:炭燒杏仁餅,正

澳門最好吃的杏仁餅 ♥


可能唔多人知道,因為位置唔係大街,大家知唔知一排紅屋係邊呢?
最香餅家就係再後面一條街啦,條路都幾偏,第一次去記住問人啦
我諗公公婆婆8點左右就關,要去就最好下午去買啦,如果唔係只會失望面回呢


只此一家:新馬路夜呣街12號B地下A座
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿


今次無意中發現 楚留香 - 長蛋卷

它不是平時一盒的厚蛋卷,跟鳳凰卷差不多,薄薄幾層,一條分為細細粒

在場吃剛出爐的十分好吃,已包裝的亦十分脆脆脆脆♥
同樣是一對公公婆婆的店,婆婆很好人,我地只買左兩盒,仲送我們各一包梅呢

回家發現個袋,寫著首創多種口味杏仁餅,芝士忌廉杏仁餅呢._.

只此一家:澳門氹仔島施督憲正街312號
官也街既波霸大魚蛋,右手邊(樓梯個邊)一直行就見,唔遠
MOP $18盒(內有2包)
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

順便一提,當天去了威尼斯人的澳門人體奧妙展
同場另有鐵達尼號展覽館(各MOP $120)

真實人體,讓大家更了解身體構造,只能說解剖的人很利害


人體真奧妙呢

arrow
arrow
    全站熱搜

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()