今日跟朋友到IFC食飯,第一次上到IFC四樓位置,是露天對海好靚,而且好多坐位比大家上黎吹風休息,仲幾間差不多樣子的玻璃屋.而其中一間就是今次分享的GLASSHOUSE.

 

三面既大落地玻璃,坐中間望唔到個景,但離遠望到個天都好舒服

 

叫了杯荔枝玫瑰冰茶 Lychee & Rose Twist Ice Tea $52

 

玫瑰塞左落大大粒既荔枝入面,好可愛

除了荔枝玫瑰之外,仲有檸檬名青檸,偏清甜帶一點玫瑰花香,但不算特出.

 

好香呵,熱辣辣既炸著條配黑松露蛋黃醬 $68

好開心好多薯條,而已每條都好香脆,外脆內軟,單食都唔錯,

但配上黑松露蛋黃醬,鹹鹹地十分好味,這個會是我必食推介♥♥

 

 

Pink Rice Paper Roll, Smoked Salmon Prawn, Herbs, White Balsamic $108
賣相像壽司卷的傢伙,頂上有黑白芝麻右兩粒三文魚子,十分可愛吸引.

 

 

 

由米紙卷著牛油果、蝦、菜等等,配搭幾特別,蘸一點醬,
酸酸甜甜,幾清爽開胃,但一百塊只有5卷喔.

 

 

我們的主菜Wagyu Beef Burger $138,很厚肉,很想要吧?

 

很大份,女個女生分享很足夠,

麵包塗了剛才喜歡食的黑松露蛋黃醬,而漢堡叫了5成熟,但感覺蠻熟了.

一切下去,看到好多汁,但食上口反而有點鞋.

 

 

最後,我點Fresh shaved coconut ice with touch of Malibu Liquor $88
我會叫它做冰震椰子雪葩,熱底肥妹我都食到震騰騰呀.

 

 

數粒椰果配上雪葩,好香濃椰香,但Malibu liquor就嘗不太到.

 

而朋友叫了Candy Crush ice cream $9?,十分色彩繽紛

最岩小朋友同女孩們食,入面有三種口味雪糕、oreal、糖果、香橙等,

而這個甜品會有一個小樁子,係給我們樁碎上面的配料,

我見朋友玩得好開心,但樁完的樣子有點嘔心,哈哈

 

 

兩個人大約六百多,我覺得以中環IFC有靚緊黎,價錢是可接受的.

 

 

 

 

 

 

Instagram:Hakline.w   FoodHashtag #FatGLai

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()