close

好耐無出文啦,一開波當然推介肥妹最中意既「食」♥


前排跟朋友去了銅鑼灣Little Vegas,大家可以先上去留電話拎位,然後再去行街,事關佢有位會打電話比你,咁就上去最多等多一枱,唔駛係走廊企咁耐嫁.
 
▲都係個句,香港有邊到食野係唔駛等呀?so sad
 
▲洗手間標示很可愛呢
 
▲入到去,枱上面枝紅酒杯放滿糖果,好靚靚♥ 左邊個張係餐牌黎嫁
 
▲Little Vegas以拉斯維加斯為主題,餐廳放左好多賭博小玩意
 
▲聽說這是必食的,玫瑰雞翼 $68
 
▲玫瑰雞翼超好吃,每隻雞翼都好脆不油,甜甜地而且玫瑰味好花香,推介
 
▲我地兩個老友不介意,每吃幾口又放上去沾一沾玫瑰汁 
 
▲明太子忌廉天使麵$92
 
▲OMG!! 滿口明太子&忌廉,好creamy,實太喜歡吃啦(想起都流口水)
 
玫瑰草莓冰沙 $42
招牌骰子咖啡冰沙  $48
 
咖啡冰沙蠻好喝,但玫瑰草莓就真的比較甜,喝一兩口還可以,但整杯就太甜了
 
▲初初以為骰子咖啡可能上面會有一大粒骰子的東西,原來是下面這些(我猜)
 
▲最後,是避風塘漁夫Pizza $118
 
▲是薄批,上面有豆卜,哈哈
 
▲口水要流,不過吃下去要怪怪的,因為感覺不想吃pizza.
 
小結:
結帳兩人共四百頭,這家我們一定會再去食的,雖然餐廳的菜式不是很多,但小而精
好像玫瑰雞翼跟明太子忌廉天使麵就超級喜歡吃,是這個特別一點的pizza比較不合我們的口味,最後我們都吃光上面的料,只餘下薄餅底,哈哈.
 
 
arrow
arrow

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()