講到隱形眼鏡,係我生活中是不可少既一樣野,

十年前第一對隱形眼鏡係淺藍色,之後就搭上不歸路

 

中學就一直帶有色隱形眼鏡,當時興janiceman啡 angelbaby啡,

帶左又幾靚既♥ 所以就一直帶有色年con,

直到呢一兩年,我先開始接觸即棄隱形眼鏡

 

FreshKon大美目每日即棄隱形眼鏡

3重升級:保濕.防UV.FDA安全認可

 

自然美目 

模仿真實眼睛網紋設計,瞬間提升眼部輪廓,

讓妳雙眸綻放閃爍迷人的神采 

 

水漾舒適 *加強版 

蘊含HA特效保濕因子,含水量提升至58%,高效時刻保持水潤亮澤 

鏡片採用高親水性及高透氣物料製作,讓雙眼時刻擁有充足氧分 

順滑邊緣設計,提升鏡片貼服度 

 

健康安全 *加強版 

鏡片採用美國FDA 認可之隱形眼鏡色素,配戴更安全放心 

加入UV防紫外線保護*,具阻隔超過70% UVA及95% UVB之效,

保護眼睛健康

 

大部分靚色年con透氧度都偏低,

年輕既時候一日帶十幾個鐘都沒問題,

但長期累積落黎,又成日對電腦,依家帶幾個鐘就好唔舒服,

所以我先轉帶即棄隱形眼鏡

 

魅力灰 Magnetic Gre

灰色自然又具型格,

加入少少閃粉配冷色系的妝容已能突出眼部輪廓,

彰顯自信魅力的一面。 

 

注目啡 Winsome Brown 

深啡色網紋外環揉合瞳孔顏色,

為雙眼提升亮麗感,突顯大美目的神態。 

 

閃亮黑 Mystical Black 

自然柔黑的色調,完美融合瞳孔本色,

令雙眼增大,勾畫烏黑凝亮的美眸。

 

今次我會試帶魅力灰

對con拎上手,的確好薄身好軟身!!

 

配戴

 

配戴後

保濕&透氧度真係唔錯,帶足成日都唔會眼乾,唔會澀眼,

而且對con好薄身,感覺對眼好輕盈好舒服,就好似無帶咁樣♥

 

至於顏色,是很低調既灰色,帶上眼比較似自然既黑色con,

偏黑色多點,但就不會有種假大眼仔感覺。

 

如果有特別既短約會,我會選擇比較不舒服既年con,

而日常普遍時間都會帶這對FreshKon即棄隱形眼鏡,

而我本身植左眼睫毛,只要帶返對con,就會好似化左妝咁,

令到素顏樣而加有精神和有魅力 ♥♥

 

 

 

 

 

是次產品由品牌公關提供,

屬個人使用後分享,效果則因人而異 。

 

arrow
arrow

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()