早前出席左Colgate 全方位美白牙膏發報會‏,離遠已經見到好多紅色,不論場地衣服


開始前,玩左個燒玻璃workshop,整左隻戎指,話說 配合新產品,牙齒要白,有如玻璃閃閃發亮。
因為牙膏會產生熱能,大S話有暖暖既感覺,無諗過刷牙都可以咁好玩,而且身邊朋友和親友用過後,都嚷著要跟她取呢
「 Optic White 牙膏」,含有美白配方,只要一星期就可以美白一度,無錯只需一個星期,係咪好吸引呢? 而且獨有活性熱能美白科技,牙膏接觸牙齒時會產生熱能,溫暖既感覺而且唔會引致牙齒敏感。
「360° Optic White 牙刷」,螺旋形刷毛能夠360度清潔牙齒表面,牙縫污衊無有怕!她說用360°牙刷配合牙膏,白得仲快!唔駛一星期隨時白一度,哈哈。
「Optic White 漱口水」有別一般,唔會"那" 而且同樣獨有美白配方,可以清潔牙齒色斑。


著名化妝師Gary為大家示範 烈艷紅唇! 想擁有唇紅齒白既笑容,首先就是美白牙齒啦!



話說,當晚回家第一時間拆開傳說中既「360° Optic White 牙刷」,壓出牙膏,好興奮咁刷牙,突然感覺有堆泡泡暖暖地,好神奇既感覺,實不相瞞,第一下是嘔心既感覺,因為真係未試過~哈哈,不過之後刷牙真係覺得好好玩。

另外屋企有枝勁大漱口水,初頭都有keep住用,但好多時因為太"那"而唔想用,
(認真mode) 發報會上稱聲唔會"那"既Optic White 漱口水,一開始認為係誇大成份,係咪呃人嫁? 無諗過真係唔"那",太神奇也。



建議每次刷牙不少於2分鐘,連續使用4星期,美白效果更佳

arrow
arrow
    全站熱搜

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()