三月頭去左曼谷玩樂,五日三夜,泰國真是一個很好的地方♥♥♥
因為太開心,所以隨便分享一些美好相片吧:)



好好味♥ ♥  雪糕、糯米飯、布丁都好味道  ( 約120泰銖)

Siam Square Soi 5,店鋪好容易搵到的

Chatuchak Weekend Market(JJ Market)翟道翟

這個名為東南亞最大的跳蚤市場Chatuchak,面積足足有80個足球場那麼大,分為27個購物區、攤位超過15000個。背心短牛真係好平,好抵買。可惜我這個肥妹無機會著到,只可以望住朋友狂掃:"(

JJ Market 真係好熱,D汗多到好似跑完步咁

行JJ Market 熱到喊既時候,終於搵到椰子雪糕,好味♥ 大約港幣十零蚊

In JJ Maerket


水門海南雞飯
 

BTS 站- Chit lom,經過 Big C 然後過一條橋仔後,轉右就可以搵到

聲稱曼谷最好吃的海南雞飯,份量唔算大,岩哂女仔一人一碟,重點只是40泰銖,約港幣十一二蚊乍,雞肉好滑,配埋泰式醬油和湯,真係好味道♥♥

又平又正♥ 我去機場之前,都回去多吃一次:)


After You Dessert Cafe ♥ 超人氣 蜜糖吐司

Hot chocolate (115泰銖)

因為有cream,飲落去凍冰冰又暖烘烘,感覺超正!
記住多飲幾啖,然後才放方形綿花糖下去撩,否則朱古力不停流出來:D

放了那塊綿花糖,朱古力變得好甜,我建議放一半就好了,另一半直接吃掉吧:)


Shibuya Honey Toast (165 泰銖)
Matcha Toast (195泰銖)

其實真係好好味嫁,但一個好大個而且有點甜,所以我們各吃了一半便吃不下去了。
好浪費呢~ 所以兩個人吃一個飲一杯就行了!而且店鋪會提供免費自助茶水機給大家

同時,每張桌都有樽糖漿,給愛吃超甜的人



超夢幻公主風 Divana Virtue Spa

官網:http://www.divana-dvn.com/
列印優惠券平日可折扣15% 假日折扣10%

喝過花茶後,試不同的香油選擇自己喜歡的。

約兩小時,很舒服呢~大約港幣四百多元,SPA後會送上精美水果盤給我們吃:)
而且精油及護膚品都是自家出品,而且我在機場看到有專櫃喔


這盒相紙不錯喔! 乳牛? 班點狗?

最近,去曼谷的機票又有優惠,我在Air Aisa找到的最平來回$12xx 連稅,是晚去早走。
如果好的時段上落機,我找到的 都也只是$13XX-14XX而且,真係有衝動~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()