去旅行訂住宿既時候,睇網頁上提供既相真係好唔夠,好多時去到可能同相片有出入,所以我會上網睇有無blogger住過,參考更多真實照片。出文簡單記錄,方便自己又方便大家參考。

今次分享既係台中清境民宿,整體我是滿意的,
是次3人行,訂了平日4人房只是NT2500 包早晚餐,Let's go!!!




▲清境蕓蘆景觀渡假山莊 (南投縣仁愛鄉大同村仁和路179附2號)

我地搭客運到小瑞士先,Starbucks對面有服務台可寄存行李,
而且不用比按金什麼什麼的,再輕鬆入去玩。

臨走前早小小打電話給「蕓蘆」接我地返去民宿,
因為佢地係包2程接送嫁 (只限清境農場範圍),多程的話再加錢。



▲晚上的環境,日式迴廊

▲仲有小小的遊戲區。

▲荒山野岭,食完飯無野做可以坐下玩下。


▲登登~這間就是我們的房子啦,很美喔。

▲嗯~入面一般般普普通通沒怎樣,是蠻乾淨的,有wifi的。

▲左邊有一個大窗台。

▲電視機呢~我地都沒什麼需求。


▲當天天氣超冷,叔叔見我地無厚小小既嬲,就拎左3件嬲比我地著:)

▲如圖所見,普通但乾淨的。

▲我地既住宿套餐是包晚餐,無記錯好似最遲是6點。

▲晚餐是一人一鍋的「蕓蘆補氣小火鍋」,一早參考過,說好吃的。

▲有牛肉鍋,蔬菜鍋,個湯底用山上野菜、中藥、昆布熬製,好清甜好好飲。
 我地想隻蛋,個姐姐話無哂,想加個麵,姐姐都係話無哂,
 話老闆唔係到未入貨。噢~ 真係好可惜,食物短缺,哈哈。

個個都問我有無睇星星?有,只看了幾秒而已,
我地本身預計是十五度左右的,點知是負2度我的天啊!
我地著好多件嬲,仲披埋綿胎企門口都頂唔順,望左幾眼就返房。


▲天亮了,環境很美很舒服。

▲旁邊屋子的搖搖椅。

▲搖丫搖~ 等一下去食早餐啦!

▲早餐是... 粥~ 自行加配料,有花生、肉鬆、泡菜(?) 我忘記了



▲這個自助餐不是華麗的,但簡簡單單的都不錯,不過唔飽,哈哈。

▲吃完就到外面狗狗樂,台灣的狗狗都愛親人很乖。

▲我的天啊~超可愛的♥♥♥♥♥

▲望出山外的環境,空氣真係好清新 (廢話)。

▲這個大姐大,別看樣子很兇,其實很乖的。
 最後送我地去寄存行李,再教我地怎樣行清清草原比較好!


當初點解選這家呢?

本身想訂個間無位,好多其他民宿都好靚,
但價錢唔貴既,房入面就唔多滿意,因為好多木材望落去好傳統,有點恐怖。
或者好地地d床舖既料,睇相望落好賓館好鬼feel。

最後幾間入面選了這家「蕓蘆」,因為好似最近清清草原,又講明包接送,
包兩餐又係後選名單中最平:) 當然好滿意無選錯這家,大家下次去可以考慮下喔♥
 
 

 
 
清境蕓蘆景觀渡假山莊
http://www.winlu.com.tw/
arrow
arrow
    全站熱搜

    Maxine 克妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()